Forum www.chillosophy.fora.pl Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
Świat oraz tworzenie postaci.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.chillosophy.fora.pl Strona Główna -> Sesje chillosophy / Biblioteka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chillosophy
Administrator


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:04, 10 Lut 2009    Temat postu: Świat oraz tworzenie postaci.


1. Świat Gry:

Oczywiście World of Warcraft:
*Kalimdor
*Eastern Kingdoms
*Outland
*Northrend
Postaram się aby świat był opisany blisko nam znanemu z Warcrafta + kilka lokacji, które sam sobie ubzduram, w celu dodania czegoś nowego.

2. Tworzenie postaci:
2.1 Wybieramy rasę, każda z ras ma swoje osobne statystyki i umiejętności rasowe:

-Orkowie
Krwawa furia - Po aktywacji na 20 sekund zwiększa siłę o 25% Ładuje się 30 minuty.
Wytrzymałość - pasywna - Daje 25% odporności na ogłuszenia i nokaut.
Dowodzenie - pasywna - Zwierzak (pet) zadaje o 5% większe obrażenia.
Specjalizacja w walce toporem - pasywna - Dodaje 5 punktów do umiejętności władania toporem.
Atrybuty początkowe:
Siła 26
Zręczność 17
Wytrzymałość 24
Inteligencja 17
Regeneracja 23

-Nieumarli

Wola Porzuconych - Po aktywacji Nieumarli na 20 sekund zyskują odporność na strach, sen i uroki. Ładuje się 3 minuty.
Kanibalizm - Podczas zjadania zwłok regeneracja wzrasta o 200%. Trwa 15 sekund, ładuje się 3 minuty
Oddychanie pod wodą - pasywna - mogą przebywać pod wodą czterokrotnie dłużej od innych ras.
Odporność na cień - pasywna - Zwiększa odporność na magię cienia o 10 punktów
Atrybuty początkowe:
Siła 22
Zręczność 18
Wytrzymałość 23
Inteligencja 18
Regeneracja 25

-Taureni
Wojenne Tupnięcie - Aktywowane na 2 sekundy ogłusza wrogów w promieniu pięciu jardów. Ładuje się 2 minuty.
Wytrzymałość - pasywna - Ilość punktów życia jest powiększona o 7%.
Uprawa - pasywna - Dodatkowe 15 punktów umiejętnosci do Zielarstwa.
Odporność na naturę - pasywna - mają 10 punktów odporności na żywioł natury
Atrybuty początkowe:
Siła 28
Zręczność 15
Wytrzymałość 24
Inteligencja 15
Regeneracja 22

-Trolle
Berserk - Aktywuje się gdy postać zostaje zraniona. Na 20 sekund zwiększa szybkość ataku i rzucania czarów o 25%. Ładuje się 2 minuty.
Regeneracja - pasywna - Regeneracja Trolli jest zwiększona o 10%. W czasie walki regenerują się z siłą 10% normalnej regeneracji.
Łowy Bestii - pasywna - Obrażenia zwiększone o 10% podczas walki z bestiami.
Specjalizacja w broni miotanej i łukach - pasywna - Dodatkowe 5 punktów do posługiwania się bronią miotaną i łukiem.
Atrybuty początkowe:
Siła 24
Zręczność 22
Wytrzymałość 23
Inteligencja 16
Regeneracja 21

-Krwawe Elfy
Odporność - pasywna - Zwiększa wszystkie odporności o 5.
Wyssysanie many - Aktywuj, aby wyssać 50 many z dowolnego celu oraz naładować się energią na 10 minut. Ten efekt można użyć trzy razy pod rząd. Ładowanie 30 sekund.
Pozbawienie czaru - Aktywuj by pozbawić wrogów zdolności używania czarów w promieniu 8 metrów przez 2 sekundy.
Zdolność Zaklinania - pasywna - Dodaje 15 punktów do zdolności Enchanting.
Atrybuty początkowe:
Siła 20
Zręczność 25
Wytrzymałość 21
Inteligencja 20
Regeneracja 20

2.3 Gdy już wybierzemy rasę, należy wybrać klasę postaci:
-Orkowie
Łowca, Łotrzyk, Szaman, Warlock, Wojownik
-Niumarli
Mag, Kapłan, Łotrzyk, Warlock, Wojownik
-Taureni
Druid, Łowca, Szaman, Wojownik
-Trolle
Łowca, Mag, Kapłan, Łotrzyk, Szaman, Wojownik
-Krwawe Elfy
Łowca, Łotrzyk, Warlock, Mag, Kapłan, Paladyn

Lista klas:

2.4 Gdy już zakończymy wybór rasy i klasy, należy sporządzić rysopis słowny swojej postaci im bardziej szczegółowy tym lepiej, budowa ciała, szczególne rysy twarzy, tatuaże, blizny itp. Do tego wszystkiego należy opisać swój początkowy ubiór, nie będzie on posiadać żadnych statystyk, ma on jedynie służyć jako początkowe wdzianie, możecie też dodać do swojego początkowego ekwipunku trzy różne rzeczy - np. jakiś wisiorek, jakąś rodową runę itd.

2.5 Tworzymy Historie Postaci ( im bardziej ciekawa tym lepiej dla Was). Określamy wiek swoją wioskę, narodziny, przygody, doświadczenia.

2.6 Następnie wybieramy:
*Wybieramy swoje umiejętności/czary ( tylko cztery z listy danej klasy )
*Profesję ( tylko jedną z listy)
*Oraz zdolności ( tylko 6 z listy)
*Po każdym lvl, postać otrzymuje punkty do rozłożenia na współczynniki (siła, zręczność, wytrzymałość, inteligencja, regeneracja).

2.7 Kartę postaci należy wysłać prywatną wiadomością na moje konto, formularz ma wyglądać w ten sposób:

Imię:
Rasa:
Klasa:
Wiek:
Profesja (1):
Umiejętności (4):
Zdolności (6):
Ekwipunek:
Wygląda:
Historia:


3. Umiejętności klasowe nabywamy podczas gry, każda z klas posiada własne unikalne umiejętności. W początkowej sesji wprowadzającej postaci wybiera sobie 4 z dostępnych umiejętności. Następne przybrane umiejętności zdobywane będą podczas rozgrywki, rezultat w jaki będą przybierane zależy od poczynań gracza. Moc danej umiejętność będzie zależała od lvl postaci, oraz od rozdanych atrybutów. Umiejętności zaczerpnięte oczywiście z gry, jednak trochę okrojone. Zdolności również wybieramy na początku tworzenia postaci, a także zdobywamy podczas sesji.


Ostatnio zmieniony przez chillosophy dnia Śro 23:15, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.chillosophy.fora.pl Strona Główna -> Sesje chillosophy / Biblioteka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin